Η Kia πηγαίνει κόντρα στο ρεύμα της εποχής και εξακολουθεί να ποντάρει σε μικρά μοντέλα πόλης, όπως το νέο Picanto.
Η Kia όχι μόνο δεν βλέπει το λόγο να αποχωρήσει από τη μικρή κατηγορία, αλλά θεωρεί ότι η τάση συρρίκνωσης του αριθμού των μοντέλων πόλης αποτελεί για την ίδια μία σημαντική εμπορική ευκαιρία. Πριν μία πενταετία ανταγωνίζονταν πάνω από 30 μικρά αυτοκίνητα για ένα κομμάτι από την πίτα της συγκεκριμένης αγοράς, σήμερα δεν ξεπερνά ο αριθμός τους τα 18 και το 2030 εκτιμάται, ότι θα προσφέρουν οι κατασκευαστές λιγότερα από 15 διαφορετικά μοντέλα πόλης.
Η αποχώρηση των περισσοτέρων εταιρειών ανοίγει στην Kia το δρόμο, για να αυξήσει το ποσοστό της –και τα κέρδη της- στην κατηγορία των μικρών αυτοκινήτων, η οποία κατέχει ένα μερίδιο της τάξης του 5% στο σύνολο της αγοράς αυτοκινήτου. Οι Κορεάτες δηλώνουν βέβαιοι, ότι θα υπάρχει και στο μέλλον μία κρίσιμη μάζα αγοραστών, που θα ζητά ένα μικρό αυτοκίνητο ακόμη και αν κοστίζει ακριβότερα σε σχέση με το παρελθόν.
Διαβάστε τη συνέχεια ΕΔΩ