Η θέα τους προκαλεί περιέργεια και συχνά πυκνά, σοκάρει!
Όποιο και αν είναι το προϊόν, το «σενάριο» μιας εικόνας, που φωτογραφίζει το πλαίσιο της διαφήμισης, κατέχει μια εκρηκτική δύναμη, ικανή να τινάξει τα κοινωνικά «στεγανά», στον αέρα…
Στη Γαλλία, το περιοδικό «Photo» αφιέρωσε ένα τεύχος γεμάτο θεματικές ενότητες που σου κόβουν την ανάσα!
Αν και στο παρελθόν έχουν γίνει ομηρικοί καυγάδες για συγκεκριμένες καμπάνιες, (βλ. Benetton), τίποτα δεν είναι ικανό να σταματήσει τη φιλοσοφία της διαφήμισης και να βάλει όριο στη σκέψη δράσης.
Έτσι, αν δεχτούμε τη διαφήμιση ως τέχνη, όλα είναι επιτρεπτά και άξια για το λειτούργημα που εξυπηρετούν, αρκεί να μην εξαπατούν και να μη διακωμωδούν γεγονότα και καταστάσεις… παραπλανώντας το δέκτη του μηνύματος…