Έχει λόγο, κατασταλαγμένη σκέψη και δεν διστάζει...
να πει αυτό που πραγματικά αισθάνεται και που τον γεμίζει ως άνθρωπο. Ο λόγος για το Βαγγέλη Ζάπα, που ήρθε στην αυλή μας…Ποια γεύση, σας έχει λείψει από τα παιδικά σας χρόνια;
Του χαλβά που έφτιαχνε η γιαγιά μου.
Ο «θεατρίνος» στην οικογένεια, ποιος ήταν;
Είμαι ξεκάθαρα επηρεασμένος από τον θείο μου, αδερφό της μητέρας μου, που πάντα, από μικρό παιδί, τον θυμάμαι να λέει ανέκδοτα, ιστορίες και αφηγήσεις με πάθος, ευρηματικότητα και ειλικρινή υπερβολή.
Τι ήταν αυτό που σας ώθησε ν’ ασχοληθείτε με την υποκριτική;
Ο φόβος του θανάτου και η αναζήτηση στους προηγούμενους αιώνες… Νοιώθω ότι ζω πολλές ζωές μέσα σε μία. Έτσι ξορκίζω το θάνατο κάθε μέρα και επανακτώ μνήμες.
Τι σας έκανε να συμμετέχετε σε αυτή την παράσταση;
Και ποιος δεν θα ήθελε να συμμετέχει σε μία παράσταση με τέτοιους συντελεστές, συμπαίκτες και φυσικά ένα τόσο δυνατό έργο! Τυχερός είμαι!
Τι πρέπει να περιλαμβάνει κατά τη γνώμη σας, μια καλή παράσταση;
Μία εμπνευσμένη σκηνοθεσία με όραμα... Ο σκηνοθέτης θα επιλέξει το έργο, τους συντελεστές, τους ηθοποιούς και αν αυτές οι επιλογές «κουμπώσουν» τότε μιλάμε για μία καλή παράσταση.
Πως φαντάζεστε το μέλλον της δουλειάς σας μέσα από την κρίση που βιώνουμε;
Από το κακό στο χειρότερο και μιλώ πάντα για τον μέσο όρο. Σε όλες τις περιπτώσεις υπάρχουν εξαιρέσεις… Αλλά δεν μπορείς να έχεις Αναγέννηση αν δεν περάσεις από τον Μεσαίωνα. Όσον αφορά το κομμάτι της δουλειάς βεβαίως. Αν μιλήσουμε μόνο για τέχνη, πάντα βράζει και εκρήγνυται όταν την έχουμε ανάγκη!
Η τηλεόραση βοηθάει στην προβολή του ηθοποιού ή τον φθείρει άμεσα;
Προφανώς και τον βοηθάει στην προβολή. Το αν θα τον φθείρει ή όχι εξαρτάται από τη διαχείριση των επιλογών του, άρα είναι θέμα ανθρώπου.
Την Ελλάδα με ποια ταινία θα την ταυτίζατε;
Με το «Ο καλός, ο κακός και ο άσχημος»
Ποιος πιστεύετε ότι είναι ο λόγος που ο Έλληνας έχει περιορίσει τις εξόδους του στο θέατρο;
Τα τελευταία πέντε χρόνια μπορώ να πω το αντίθετο, αρχίζει να επιστρέφει ο κόσμος στο θέατρο, έχει την ανάγκη να τραφεί από αυτό και να ταξιδέψει σε ένα ωραίο παραμύθι.
Αν σας όριζαν για λίγα λεπτά της ώρας «πρέσβη» της ελληνικής θεατρικής σκηνής, ποια αρχαία τραγωδία θα προτείνατε στους ξένους και γιατί;
Τον Οιδίποδα Τύραννο γιατί συγκεντρώνει όλα τα στοιχεία της ανθρώπινης φθοράς.
Ποιος είναι ο αγαπημένος σας θεατρικός συγγραφέας;
Ο Μπρεχτ
Ποιο ρόλο θα θέλατε να παίξετε ή ποιο ρόλο έχετε παίξει και σας είχε «κερδίσει»;
Τον Δημοσθένη από το «Πιτσιμπούργκο» της Σώτης Τριανταφύλλου στο θέατρο Αργώ το 2013
Ποιο είναι το αγαπημένος σας αντικείμενο, το «γούρι» σας;
Δεν είναι κάποιο αντικείμενο, αλλά το «Να προσέχεις» της γυναίκας μου
Ποια είναι η αγαπημένης σας ατάκα;
Ακολούθα τη ροή...
Ποια είναι η αγαπημένη σας ελληνική ταινία;
Ο Δράκος
Αν σας ζητούσε ένα παιδί μια συμβουλή, τι θα του λέγατε;
Να μη βιάζεται να μεγαλώσει, να περνάει τις περισσότερες ώρες της μέρας παίζοντας με τη φαντασία του και να είναι πάντα ειλικρινές
Γεννήθηκε και μεγάλωσε στον Πειραιά. Σπούδασε Πληροφορική στο Πανεπιστήμιο Πειραιά, και Μουσική στο Σύγχρονο κέντρο μουσικής και ρυθμού. Αποφοίτησε από το Θέατρο Τέχνης Κάρολος – Κουν το 2012. Έχει παρακολουθήσει σεμινάρια και εργαστήρια υποκριτικής στην Ελλάδα και το Εξωτερικό με τους Ανδρέα Μανωλικάκη, Πάνο Κοκκινόπουλο, Δημήτρη Καραντζά, Τάκη Τζαμαργιά, Sophie Papadopoulos, Raphael Rodan, Fabio Tolledi, κ.α.
Έχει δουλέψει σε θέατρα της Ελλάδας και του Εξωτερικού (Ηρώδειο, Μέγαρο Μουσικής με την Καμεράτα, Δημοτικό Θέατρο Πειραιά, Θέατρο Τέχνης, ΔΗ.ΠΕ.ΘΕ Αγρινίου, Θέατρο Αργώ, Σύγχρονο Θέατρο, Θέατρο Olvio, Θέατρο Σταθμός, Θέατρο Pantheon, Θέατρο Αλκμήνη, Astragali Teatro, Θέατρο Διάνα κ.α. ) με αξιόλογους σκηνοθέτες όπως τους Κωνσταντίνα Νικολαΐδη, Νικαίτη Κοντούρη, Μάνια Παπαδημητρίου, Τάκη Τζαμαργιά, Μιχαήλ Μαρμαρινό, Γιώργο Πέτρου, Θωμά Γκαγκά, Μπάμπη Κλαλιώτη, Γιώργο Ρούφα, Παύλο και Chris Πιέρρο, Ιγκνάθιο Γκαρθία Φερνάντες, John Todd, Fabio Tolledi, κ.α.
Επίσης έχει χαρίσει τη φωνή του σε χαρακτήρες της Disney, Netflix, Lionsgate και Paramount.
(Για τον ΑΥΛΟΓΥΡΟ και τον Παύλο Ανδριά)