Tα εταιρικά λογότυπα παραμένουν «ανέγγιχτα» για ένα μεγάλο χρονικό διάστημα...
ωστόσο η έννοια του συμβόλου με την πάροδο του χρόνου χάνεται.Πολλά όμως από αυτά έχουν διπλή έννοια, προκειμένου να ενθαρρύνουν τους καταναλωτές και να τραβήξουν υποσυνείδητα το ενδιαφέρον τους, αυξάνοντας παράλληλα την αναγνώριση του εμπορικού σήματος.
Παρακάτω ακολουθούν τα πιο διάσημα λογότυπα της αγοράς αλλά και οι «κρυφές» τους έννοιες:
FEDEX
Το λογότυπο της FedEx κρύβει ένα βέλος προκειμένου να παρουσιάσει την αποτελεσματικότητα και την κίνηση της εταιρείας προς τα εμπρός.
GILLETTE
Κοιτάξτε προσεκτικά το «G» και το «i» στο λογότυπο της Gillette. Θα παρατηρήσετε τις κοφτερές περικοπές, οι οποίες κιόλας αντιπροσωπεύουν το προϊόν της εταιρείας.
NBC
To λευκό κενό ανάμεσα στις λέξεις του NBC δημιουργεί ένα παγώνι, το οποίο και καθιστά το κανάλι ως ένα δυνατό και υπερήφανο ραδιοτηλεοπτικό οργανισμό.
VAIO
To λογότυπο αντιπροσωπεύει την ένταξη της μάρκας στην αναλογική και ψηφιακή τεχνολογία. Το «VA» είναι σχεδιασμένο κατά αυτόν τον τρόπο προκειμένου να μοιάζει με μια αναλογική κυματομορφή, ενώ το «io» ένα δυαδικό κώδικα.
BMW
H γερμανική εταιρεία αυτοκινήτων ιδρύθηκε από μια επιχείρηση κατασκευής αεροσκαφών το 1917. Αν και η BMW αναγκάστηκε να σταματήσει την παραγωγή αεροσκαφών το 1918 με τη Συνθήκη των Βερσαλλιών, κράτησε το λογότυπό της. Τα λευκά τέταρτα υποδηλώνουν μια έλικα, ενώ τα μπλε συμβολίζουν τον ουρανό.
TOBLERONE
Μπορείτε να διακρίνετε την αρκούδα που χορεύει στο βουνό; Ο σχεδιασμός είναι φόρος τιμής για την ελβετική πόλη όπου αναπτύχθηκε η σοκολάτα: Την Bern, η οποία είναι γνωστή και ως «Η πόλη της αρκούδας»… (news247)