Τα κρυφά μηνύματα πίσω από τα πιο διάσημα λογότυπα που "χτυπούν" στο υποσυνείδητο!!!


Tα εταιρικά λογότυπα παραμένουν «ανέγγιχτα» για ένα μεγάλο χρονικό διάστημα...

ωστόσο η έννοια του συμβόλου με την πάροδο του χρόνου χάνεται.


Πολλά όμως από αυτά έχουν διπλή έννοια, προκειμένου να ενθαρρύνουν τους καταναλωτές και να τραβήξουν υποσυνείδητα το ενδιαφέρον τους, αυξάνοντας παράλληλα την αναγνώριση του εμπορικού σήματος.

Παρακάτω ακολουθούν τα πιο διάσημα λογότυπα της αγοράς αλλά και οι «κρυφές» τους έννοιες:



FEDEX

Το λογότυπο της FedEx κρύβει ένα βέλος προκειμένου να παρουσιάσει την αποτελεσματικότητα και την κίνηση της εταιρείας προς τα εμπρός.



GILLETTE

Κοιτάξτε προσεκτικά το «G» και το «i» στο λογότυπο της Gillette. Θα παρατηρήσετε τις κοφτερές περικοπές, οι οποίες κιόλας αντιπροσωπεύουν το προϊόν της εταιρείας.




NBC

To λευκό κενό ανάμεσα στις λέξεις του NBC δημιουργεί ένα παγώνι, το οποίο και καθιστά το κανάλι ως ένα δυνατό και υπερήφανο ραδιοτηλεοπτικό οργανισμό.



VAIO

To λογότυπο αντιπροσωπεύει την ένταξη της μάρκας στην αναλογική και ψηφιακή τεχνολογία. Το «VA» είναι σχεδιασμένο κατά αυτόν τον τρόπο προκειμένου να μοιάζει με μια αναλογική κυματομορφή, ενώ το «io» ένα δυαδικό κώδικα.



BMW

H γερμανική εταιρεία αυτοκινήτων ιδρύθηκε από μια επιχείρηση κατασκευής αεροσκαφών το 1917. Αν και η BMW αναγκάστηκε να σταματήσει την παραγωγή αεροσκαφών το 1918 με τη Συνθήκη των Βερσαλλιών, κράτησε το λογότυπό της. Τα λευκά τέταρτα υποδηλώνουν μια έλικα, ενώ τα μπλε συμβολίζουν τον ουρανό.



TOBLERONE


Μπορείτε να διακρίνετε την αρκούδα που χορεύει στο βουνό; Ο σχεδιασμός είναι φόρος τιμής για την ελβετική πόλη όπου αναπτύχθηκε η σοκολάτα: Την Bern, η οποία είναι γνωστή και ως «Η πόλη της αρκούδας»… (news247)



Εγγραφή στο Newsletter μας

Please enable the javascript to submit this form

© 2004 - 2024 All Rights Reserved. | Φιλοξενία & Κατασκευή HostPlus LTD

hostplus 35