Δραμεντί, παραγωγής 2021, με πρωταγωνιστές τους Γιάννη Μπέζο, Γεράσιμο Σκιαδαρέση, Ρένια Λουιζίδου, Βάσω Λασκαράκη και Χριστίνα Αλεξανιάν, σε πρωτότυπη ιδέα - σενάριο Γιώργου Κρητικού και σκηνοθεσία Στέφανου Μπλάτσου.
Η ιστορία…
Αφετηρία της αφήγησης αποτελεί η απαγωγή ενός βρέφους, που γίνεται η αφορμή να ενωθούν οι μοίρες και οι ζωές των ανθρώπων της ιστορίας μας. Το αθώο βρέφος γεννήθηκε σ’ ένα δύσκολο περιβάλλον, που ο ίδιος ο πατέρας του είχε προαποφασίσει ότι θα το πουλήσει κρυφά από τη μητέρα του, βάζοντας να το απαγάγουν. Όμως, κατά τη διάρκεια της απαγωγής, όλα μπερδεύονται κι έτσι, το βρέφος φτάνει στην έπαυλη του μεγαλοεπιχειρηματία Χαράλαμπου Φεγκούδη (Γιάννης Μπέζος) ως από μηχανής… εγγονός του.
Από θέλημα της μοίρας, το μωρό βρίσκεται στο αμάξι του γιου του Φεγκούδη, Μάνου (Κυριάκος Σαλής). Η μητέρα του, η Τόνια Μαυρομάτη (Βάσω Λασκαράκη), που το αναζητούσε, μέσα από μια περίεργη σύμπτωση, έρχεται να εργαστεί ως νταντά του ίδιου της του παιδιού στην έπαυλη, χωρίς, φυσικά, να το αναγνωρίσει…
Μέσα από την ιστορία θα ζήσουμε τον τιτάνιο πόλεμο ανάμεσα σε δύο ανταγωνιστικές εταιρείες, και τους επικεφαλής τους Χαράλαμπο Φεγκούδη (Γιάννης Μπέζος) και Τζόρνταν Πιπερόπουλο (Γεράσιμος Σκιαδαρέσης). Ο Φεγκούδης διαθέτει ένα ισχυρό χαρτί, τον παράφορο έρωτα της κόρης του Πιπερόπουλου, Μαριτίνας (Σίσυ Τουμάση), για τον μεγαλύτερο γιο του, Μάνο, τον οποίο και πιέζει να την παντρευτεί. Η Διώνη Μαστραπά (Χριστίνα Αλεξανιάν) είναι η χειριστική και μεγαλομανής γυναίκα του Φεγκούδη. Όσο για τον μικρότερο γιο του Φεγκούδη, τον Πάρη (Τάσος Κονταράτος), άβουλος, άτολμος, ωραίος και λίγο αργός στα αντανακλαστικά, είναι προσκολλημένος στη μητέρα του.
Στο μεταξύ, στη ζωή του Χαράλαμπου Φεγκούδη εμφανίζονται η Σούλα (Ρένια Λουιζίδου), μητέρα της Τόνιας, με ένα μεγάλο μυστικό του παρελθόντος που τη συνδέει μαζί του, και η Πελαγία (Ελεάννα Στραβοδήμου), η γλυκιά, παρορμητική αδερφή της Τόνιας.
Γκαφατζής και συμπονετικός, ο Στέλιος (Παναγιώτης Καρμάτης), φίλος και συνεργάτης του Φλοριάν (Χρήστος Κοντογεώργης), του άντρα της Τόνιας, μετανιωμένος για το κακό που της προξένησε, προσπαθεί να επανορθώσει…
Ερωτευμένος με τη Σούλα, χωρίς ανταπόκριση, είναι ο Λουδοβίκος Κοντολαίμης (Τάσος Γιαννόπουλος), πρόσχαρος με το χαμόγελο στα χείλη, αλλά… άτυχος. Χήρος από δύο γάμους. Τον αποκαλούν Λουδοβίκο των Υπογείων, γιατί διατηρεί ένα μεγάλο υπόγειο κατάστημα με βότανα και μπαχαρικά.
Σε όλους αυτούς, προσθέστε και τον παπα-Χρύσανθο (Λεωνίδας Μαράκης) με τη μητέρα του Μάρω (Αλεξάνδρα Παντελάκη), που έχουν πολλά… ράμματα για τις ισχυρές οικογένειες.
Ίντριγκες και πάθη, που θα σκοντάφτουν σε λάθη και κωμικές καταστάσεις. Και στο φόντο αυτού του κωμικού αλληλοσπαραγμού, γεννιέται το γνήσιο «παιδί» των παραμυθιών και της ζωής: Ο έρωτας ανάμεσα στην Τόνια και στον Μάνο.
Πρωτότυπη ιδέα-σενάριο: Γιώργος Κρητικός
Σεναριογράφοι: Αναστάσης Μήδας, Λεωνίδας Μαράκης, Γεωργία Μαυρουδάκη, Ανδρέας Δαίδαλος, Κατερίνα Πεσταματζόγλου
Σκηνοθεσία: Στέφανος Μπλάτσος
Διεύθυνση φωτογραφίας: Νίκος Κανέλλος, Αντρέας Γούλος
Σκηνογραφία: Σοφία Ζούμπερη
Ενδυματολόγος: Νινέτ Ζαχαροπούλου
Επιμέλεια: Ντίνα Κάσσου
Παραγωγή: Γιάννης Καραγιάννης/J. K. Productions
Παίζουν: Γιάννης Μπέζος (Χαράλαμπος Φεγκούδης), Γεράσιμος Σκιαδαρέσης (Τζόρνταν Πιπερόπουλος), Ρένια Λουιζίδου (Σούλα Μαυρομάτη), Βάσω Λασκαράκη (Τόνια Μαυρομάτη), Χριστίνα Αλεξανιάν (Διώνη Μαστραπά-Φεγκούδη), Κυριάκος Σαλής (Μάνος Φεγκούδης), Σίσυ Τουμάση (Μαριτίνα Πιπεροπούλου), Αλεξάνδρα Παντελάκη (Μάρω Αχτύπη), Τάσος Γιαννόπουλος (Λουδοβίκος Κοντολαίμης), Λεωνίδας Μαράκης (παπα-Χρύσανθος Αχτύπης), Ελεάννα Στραβοδήμου (Πελαγία Μαυρομάτη), Τάσος Κονταράτος (Πάρης Φεγκούδης, αδελφός του Μάνου), Μαρία Μπαγανά (Ντάντω Μαστραπά), Νίκος Σταυρακούδης (Παντελής), Κωνσταντίνα Αλεξανδράτου (Έμιλυ), Σωσώ Χατζημανώλη (Τραβιάτα), Αθηνά Σακαλή (Ντάνι), Ήρα Ρόκου (Σαλώμη), Χρήστος Κοντογεώργης (Φλοριάν), Παναγιώτης Καρμάτης (Στέλιος), Λαμπρινή Σκρέκα (Τζέιν)
Επεισόδιο 1o. Ο Χαράλαμπος Φεγκούδης, ιδιοκτήτης της ομώνυμης εταιρείας snacks, καλείται να αντιμετωπίσει την κρισιμότερη στιγμή της επιχειρηματικής και προσωπικής του ζωής. Καλείται ή να αφεθεί να τον καταπιούν τα τεράστια χρέη χάνοντας τα πάντα και δίνοντας απερίγραπτη ικανοποίηση στον μισητό του ανταγωνιστή Πιπερόπουλο ή να πιαστεί από τα μαλλιά όπως ο πνιγμένος. Συγκεκριμένα, να πιαστεί από τα μαλλιά της κόρης του Πιπερόπουλου, που είναι αρρωστημένα ερωτευμένη με τον γιο του Φεγκούδη, Μάνο, και να τους παντρέψει. Έτσι, με συμπέθερο τον Πιπερόπουλο θα πάρει χάρη για κάποιο διάστημα από τις τράπεζες και θα ανασυνταχθεί προκειμένου να βρει λύση. Ο Μάνος, όμως, ούτε να δει στα μάτια του την κόρη του Πιπερόπουλου. Παράλληλα, σχεδιάζεται η απαγωγή ενός βρέφους εντελώς άσχετη με τα παραπάνω, μόνο που δεν θα αποδειχτεί και τόσο άσχετη τελικά.
Επεισόδιο 2o. Ο Φεγκούδης δέχεται πιέσεις από τον Πιπερόπουλο, για να του πουλήσει την εταιρεία. Η Μαριτίνα μαθαίνει για τον ερχομό του Μάνου κι ο Μάνος για το σχέδιο του πατέρα του να παντρευτεί τη Μαριτίνα. Ο Φλοριάν με τον Ταρζάν παρακολουθούν στενά την Τόνια, για να της πάρουν το παιδί κι η Σούλα με την Πελαγία κάνουν ετοιμασίες για τον γάμο της Τόνιας. Πώς θα αντιδράσει ο Φεγκούδης μπροστά στα 35 εκατομμύρια που του προτείνει ο Πιπερόπουλος; Θα καταφέρει ο Ταρζάν να απαγάγει το παιδί από την Τόνια;
Επεισόδιο 3o. Ο Φεγκούδης εξακολουθεί να αντιστέκεται στην πρόταση του Πιπερόπουλου για εξαγορά της εταιρείας, ενώ ο Μάνος ζητάει βοήθεια από τον Χρύσανθο για να καταφέρει να αποφύγει τον γάμο που του ετοιμάζει ο πατέρας του. Ο Ταρζάν καταφέρνει να αρπάξει το μωρό μέσα από τα χέρια της απελπισμένης Τόνιας, με τη Σούλα και τον Λουδοβίκο να προσπαθούν να την πείσουν να πάει στην αστυνομία. Ο Πιπερόπουλος ανακαλύπτει την αλήθεια για τον κρυφό έρωτα της Μαριτίνας, παρά τις προσπάθειες του Παντελή να την καλύψει, ενώ το μωρό της Τόνιας καταλήγει απρόσμενα στο πίσω κάθισμα του αυτοκινήτου του Μάνου.
Επεισόδιο 4o. Ο Μάνος βρίσκει το μωρό στο πίσω κάθισμα του αυτοκινήτου του. Μετά το πρώτο σοκ, πάει τον μπέμπη στο ξενοδοχείο του, για να τον φροντίσει μαζί με την Τζέιν. Η Τόνια είναι ψυχικά ράκος μετά την απαγωγή του παιδιού της, αλλά αρνείται πεισματικά να ειδοποιηθεί η αστυνομία, για να μη βάλει σε κίνδυνο τη ζωή του μωρού. Ο Φλοριάν με τη Σούλα κάνουν έναν μεγάλο καβγά και τα λένε έξω από τα δόντια, ο ένας στον άλλον, χωρίς να μπορεί κανένας να τους σταματήσει. Ο Πιπερόπουλος αρνείται να δεχθεί ότι η κόρη του είναι ερωτευμένη με τον Μάνο, το γιο του μεγαλύτερου εχθρού του. Η Μαριτίνα δεν αντέχει την καταπίεση του Πιπερόπουλου και παίρνει τη μεγάλη απόφαση να φύγει από το σπίτι της. Και καθώς αναζητεί μια νέα στέγη, τηλεφωνεί στον Φεγκούδη.
Επεισόδιο 5o. Η αναζήτηση του μωρού συνεχίζεται και όσο η Τόνια προσπαθεί να καταλάβει τι συνέβη στο παιδί της, το δίδυμο των απαγωγέων, Φλοριάν και Ταρζάν, συνειδητοποιεί πως έχει κάνει το ένα λάθος πίσω από το άλλο. Οι υποψίες γύρω από τον Φλοριάν πυκνώνουν και τον εξωθούν στα άκρα. Παράλληλα, οι προσπάθειες του Φεγκούδη να ενώσει τον Μάνο με τη Μαριτίνα τορπιλίζονται από έναν αναπάντεχο ερχομό στην οικογένεια.
Επεισόδιο 6o. Η αστυνομία βρίσκεται στα ίχνη του Φλοριάν και του συνεργού του, ενώ η Τόνια αποφασίζει να φύγει μόνη της για Ρουμανία, προκειμένου να βρει το μωρό της. Η Μαριτίνα, έξαλλη με την αποκάλυψη ότι ο Μάνος έχει παιδί, φεύγει από το σπίτι του Φεγκούδη και ο Πιπερόπουλος βρίσκει την ευκαιρία να κάνει καινούργια πρόταση για εξαγορά της Φεγκούδης Σνακς. Ο Μάνος βλέπει έκπληκτος τον πατέρα του να δένεται συναισθηματικά με το μωρό, ενώ η Μάρω επισκέπτεται το κατάστημα μπαχαρικών του Λουδοβίκου ψάχνοντας να βρει μια λύση προκειμένου να κάνει τον Χρύσανθο να πετάξει τα ράσα από πάνω του.
Επεισόδιο 7o. Ο Φεγκούδης, ύστερα από δέκα μήνες ευτυχίας με τον εγγονό και αφού γλίτωσε για την ώρα τη χρεοκοπία με τις λίρες της Ντάντω, ετοιμάζει μια έκπληξη στο Μάνο. Η Τόνια επιστρέφει πάλι από ένα ταξίδι στο Βελιγράδι κι αντιμετωπίζει τη σκληρή πραγματικότητα που αφορά το οικονομικό τους πρόβλημα. Πώς θ’ αντιδράσει ο Μάνος όταν δει μπροστά του τη Μαριτίνα γυναίκα; Τι θα πει ο παιδίατρος που έφερε κρυφά η Ντάντω με τον Φεγκούδη για να εξετάσει το παιδί;
Επεισόδιο 8o. Ο Μάνος προτείνει στον Χρύσανθο να επιστρέψει στην παλιά του δουλειά στο εργοστάσιο, ενώ ο Φεγκούδης με τη βοήθεια της Ντάντως προσπαθεί να φέρει τη Διώνη πιο κοντά με το μωρό. Η Μαριτίνα επιστρέφει από την Αγγλία αποφασισμένη να ακολουθήσει την καρδιά της και η Μάρω ψάχνοντας στο δωμάτιο του Χρύσανθου ανακαλύπτει το σκίτσο μιας γυναίκας. Η Τόνια έρχεται πρόσωπο με πρόσωπο με τον Ταρζάν και η Ντάντω επιβεβαιώνει τις υποψίες της ότι το μωρό δεν είναι του Μάνου.
Επεισόδιο 9o. Η Τόνια και η Πελαγία δίνουν κατάθεση στην αστυνομία μετά τη συνάντησή τους με τον Ταρζάν, έχοντας στα χέρια τους ένα καινούργιο στοιχείο, ενώ η Σούλα αρνείται να τις πιστέψει. Ο Λουδοβίκος προτείνει στην Τόνια να δουλέψει στο μαγαζί του. Ο Μάνος, μετά τις πιέσεις της Ντάντως, της αποκαλύπτει την αλήθεια για το μωρό, ενώ ο Φεγκούδης προσπαθεί να μάθει τι κρύβουν. Ο Πιπερόπουλος ζητάει από τον Μάνο να δουλέψει γι’ αυτόν, με υψηλό μισθό αλλά και… με προϋποθέσεις.
Επεισόδιο 10o. Ο Μάνος αρνείται για την ώρα την πρόταση του Πιπερόπουλου κι ενημερώνει τη Μαριτίνα για τις κινήσεις του πατέρα της. Εκείνη βρίσκει ευκαιρία να επισπεύσουν τον γάμο. Η Τόνια τα βρίσκει με τη Μάρω κι αποφασίζει να ξεκινήσει δουλειά στο μαγαζί του Λουδοβίκου. Η Αστυνομία εντοπίζει το σπίτι του Ταρζάν, κι αυτός με τον Φλοριάν μένουν τελικά στο πάρκο. Η Ντάντω πηγαίνει στο σημείο που έγινε το μοιραίο με το μωρό και πετυχαίνει τον Φλοριάν με τον Ταρζάν. Θα προλάβει να τους ζητήσει πληροφορίες για το μωρό;
Επεισόδιο 11ο. Μία τυχαία ανακάλυψη της Ντάντως ενδέχεται να φέρει τον Μάνο πιο κοντά στη λύση του μυστηρίου με το μωρό. Η Μαριτίνα πασχίζει να συνηθίσει τον ρόλο της μαμάς, χωρίς να υποψιάζεται πως ο πατέρας της έχει άλλα σχέδια. Ο Φλοριάν κάνει τα αδύνατα δυνατά για να κρατήσει την ταυτότητά του κρυφή, όμως η επιστροφή του στην Αθήνα δεν περνάει απαρατήρητη από την Τόνια. Οι μηχανορραφίες της Μάρως εκπυρσοκροτούν παρασύροντας στη δίνη τους, τόσο την Πελαγία όσο και τον Μάνο.
Επεισόδιο 12ο. Ο Πιπερόπουλος προσποιείται ότι έχει πάθει έμφραγμα προκειμένου να χαλάσει τον γάμο της Μαριτίνας. Ο Φλοριάν ψάχνει να βρει την Ντάντω, για να τον οδηγήσει στο μωρό και ο Φεγκούδης αποφασίζει να επισκεφτεί τον Πιπερόπουλο στο νοσοκομείο με άγριες διαθέσεις. Η Διώνη βάζει τον Πάρη να ψάξει το κινητό του Μάνου για να βρει το τηλέφωνο της Τζέιν και η Πελαγία τα κάνει μαντάρα με τον Χρύσανθο ακολουθώντας τις οδηγίες της Μάρως. Τι θα αποκαλύψει η Σούλα στην Τόνια σε σχέση με τον Φεγκούδη; Με ποια αφορμή θα βρεθεί η Τόνια στο εργοστάσιο της Φεγκούδης Σνακς;
Επεισόδιο 13ο. Ο Φεγκούδης εκβιάζει με μία φωτογραφία τον Πιπερόπουλο, προκειμένου να σταματήσει να παριστάνει τον άρρωστο και να γίνει ο γάμος. Ο Μάνος γοητεύεται από τη γνωριμία του με την Τόνια και ο Πάρης καταφέρνει να βρει το τηλέφωνο της Τζέιν. Ο Χρύσανθος θυμώνει με τη Μάρω και αποφασίζει να φύγει από το σπίτι, ενώ ο Λουδοβίκος ενοχλείται μαθαίνοντας το παλιό αμόρε της Σούλας με τον Φεγκούδη.
Επεισόδιο 14ο. Η Διώνη επικοινωνεί με την Τζέιν και ο Φεγκούδης βάζει αγγελία για να βρει νταντά για τον μικρό Μπάμπη. Η Μαριτίνα ετοιμάζει το bachelorette του γάμου της και ο Μάνος πιάνει στα πράσα τον Πάρη να φιλιέται με την Τραβιάτα. Ο Πιπερόπουλος μαθαίνει για τις επαφές του Μάνου με τον Χρύσανθο και αποφασίζει να τους χαλάσει τα σχέδια. Η Πελαγία μαθαίνει κάτι για το παρελθόν του παπά που τη σοκάρει και η Τόνια τηλεφωνεί στον Φεγκούδη αναζητώντας εργασία.
Επεισόδιο 15ο. Η Σούλα, έξαλλη με τον Φεγκούδη που μίλησε έτσι στο τηλέφωνο στην κόρη της, του τηλεφωνεί για να ζητήσει τα ρέστα. Ο Φεγκούδης τη βρίζει κι η Σούλα με την Τόνια του γράφουν αρνητικά σχόλια κάτω από την αγγελία. Ο Μάνος δοκιμάζει τις πεντανόστιμες πατάτες του Λουδοβίκου, όταν μαθαίνει ότι έχει βάλει το χεράκι του ο Χρύσανθος. Ο Πάρης δέχεται απειλές από τον σύντροφο της Τραβιάτα, την ώρα που ο Μάνος κάνει προσπάθειες να βρει την Τόνια. Τελικά, τι μέρους του λόγου είναι ο αρραβωνιαστικός της Τραβιάτα; Πώς θα αντιδράσουν η Σούλα κι η Τόνια όταν δουν τον Φεγκούδη φάντε μπαστούνι στην πόρτα τους;
Επεισόδιο 16ο. Με τον γάμο προ των πυλών, ο Πιπερόπουλος δεν εγκαταλείπει τα υποχθόνια σχέδιά του για τη ματαίωσή του. Ο Μάνος, ανίδεος για τις ραδιουργίες του πεθερού του, προσπαθεί να αποφύγει πάση θυσία το κοινό bachelor. Η Μαριτίνα όμως έχει άλλα σχέδια. Η Διώνη καλείται να αντιμετωπίσει το νέο της ρόλο στην οικογένεια, παράλληλα με την επανάσταση του Πάρη. Η Σούλα έρχεται αντιμέτωπη με το παρελθόν της, το οποίο χτυπάει την πόρτα της έξω φρενών. Ο Χρύσανθος πασχίζει να βρει τρόπο να βοηθήσει τον παλιό του φίλο, όσο η Πελαγία επιδίδεται στο κυνήγι ενός μυστηριώδους Δ. Τα βήματα της Τόνιας τη φέρνουν στο πιο απρόσμενο μέρος –και λίγο πιο κοντά στο παιδί της.
Επεισόδιο 17ο. Η Τόνια δέχεται την πρόταση του Φεγκούδη να εργαστεί ως νταντά του μικρού Μπάμπη και ο Μάνος φτάνει με βαριά καρδιά στο δωμάτιο του ξενοδοχείου, όπου τον περιμένει η Μαριτίνα. Η Σούλα κάνει ένα απρόσμενο δώρο στην Τόνια για να της απαλύνει τον πόνο και η Μάρω αποφασίζει να εμφανιστεί η ίδια στο εργοστάσιο και να αυτοπροταθεί για στέλεχος στην παλιά θέση του γιου της. Η Ντάντω εκπαιδεύει τη Διώνη στα νυφιάτικα έθιμα και ο Χρύσανθος αναλαμβάνει να σώσει τον Μάνο από την παγίδα που του έχει στήσει ο Πιπερόπουλος.
Επεισόδιο 18ο. Ο Πετρόπουλος ψάχνει εναγωνίως να βρει τρόπο να φτάσει στα χέρια της κόρης του το «καυτό» φωτογραφικό υλικό του Μάνου. Από την άλλη, ο Μάνος ψάχνει τα ρούχα του, για να μπορέσει να βγει επιτέλους από το ξενοδοχείο! Εξαιτίας ενός μικροατυχήματος γνωρίζονται η Τόνια με τη Μαριτίνα. Κι ενώ όλα δείχνουν ότι θα γίνουν φίλες… τα αίματα ανάβουν και είναι έτοιμες να πιαστούν μαλλί με μαλλί. Έτσι, η Μαριτίνα βάζει βέτο στον Φεγκούδη και απαγορεύει την πρόσληψη της Τόνιας για τη θέση της νταντάς. Ταυτόχρονα ο Παντελής ετοιμάζει βαλίτσες για το χωριό, επαναστατώντας στον δυνάστη Πιπερόπουλο.
Επεισόδιο 19ο. Μετά την αποκάλυψη της φωτογραφίας, η οικογένεια Φεγκούδη αντιμετωπίζει κρίση: ο Μάνος πρέπει να εξηγήσει τα ανεξήγητα, όσο ο Φεγκούδης πασχίζει να μη διαλυθεί ο γάμος. Η αντεπίθεση του Φεγκούδη θα περιπλέξει ακόμα περισσότερο τα πράγματα, βάζοντας στις ζωές τους τα πλέον ακατάλληλα πρόσωπα. Παράλληλα, στο σπίτι του Πιπερόπουλου, ο Παντελής, με τη βαλίτσα στο χέρι, ετοιμάζεται να φύγει. Η Σούλα αποφασίζει να κόψει μία και καλή τα ανυπόστατα όνειρα της Πελαγίας. Όσο η Τόνια παλεύει για τη θέση της νταντάς, με το Σύμπαν να συνωμοτεί εναντίον της, η Μαριτίνα είναι αποφασισμένη να βρει την άκρη του νήματος σχετικά με τη φωτογραφία.
Επεισόδιο 20ό. Ο Φεγκούδης απάγει τον Πιπερόπουλο, για να τον κάνει να παραδεχτεί τι έκανε στον Μάνο. Ο Χρύσανθος, για να ξεφορτωθεί την Πελαγία και να τελειοποιήσει το μείγμα του, της στέλνει ένα πιο «φιλικό» μήνυμα κι εκείνη πετάει στα σύννεφα. Ο Μάνος «πιέζει» την Τόνια να δουλέψει για εκείνους και τελικά την πείθει. Τελικά θα καταφέρει ο Φεγκούδης να πάρει από τον Πιπερόπουλο τις πληροφορίες που θέλει; Πώς θα αντιδράσει η Τόνια όταν γνωρίσει τον Μπάμπη;