Η ψυχολογική σειρά μυστηρίου «Κάνε ότι κοιμάσαι ΙΙ», σε σκηνοθεσία Αλέκου Κυράνη και Μάριου Βαλάση και σε σενάριο του Γιάννη Σκαραγκά, με καινούργια επεισόδια, ακόμη πιο συναρπαστική και ανατρεπτική, μεταδίδεται από την ΕΡΤ1 κάθε Δευτέρα και Τρίτη, στις 21:45.
Επεισόδιο 3ο
Ο Νικόλας αποφασίζει να δεχτεί την πρόσκληση και να δουλέψει για το ιδιωτικό σχολείο, έχοντας παράλληλα στόχο να μάθει τι ήταν αυτό που προσπάθησε να του αποκαλύψει ο νεκρός καθηγητής στη δεξίωση. Έχει, όμως, έναν όρο. Να προσλάβουν έναν πρώην μαθητή του ως υπάλληλο στο κυλικείο. Η Αστυνομία ανακαλύπτει ποιος μαθητής τράβηξε το βίντεο της συζύγου του διευθυντή με τον νεκρό καθηγητή. Το πρόβλημα του Ίσσαρη τώρα, πέρα από την πίεση που δέχεται από την προϊσταμένη του, είναι οι φήμες ότι μια μαθήτρια του Κολλεγίου είχε ερωτικές σχέσεις με τον νεκρό γυμναστή. Οι εκλεκτοί μαθητές του σχολείου, ο Γιώργος και ο Σταύρος, μοιάζουν να έχουν κάποιο μυστικό που κανείς δεν θα ήθελε να διαρρεύσει. Ποιος από τους δύο παγίδευσε ποιον; Ποιοι άλλοι μαθητές επηρεάζονται από τη συμπεριφορά των δύο; Ποια είναι η μαθήτρια που είχε σχέση με τους μαθητές που αποβλήθηκαν την προηγούμενη χρονιά για διακίνηση και που τους είχε πουλήσει ένα πρόγραμμα για να χακάρουν κάμερες και κινητά;
Η Αστυνομία προσπαθεί να εξηγήσει γιατί ο διευθυντής του σχολείου να πληρώσει στον εκβιαστή ένα μεγάλο ποσό για να μην κυκλοφορήσει το βίντεο με τη σύζυγό του και αν γνώριζε ο ίδιος ότι η Δέσποινα δεν είχε καμία ερωτική επαφή με τον γυμναστή. Η Χρύσα προσπαθεί να εξιχνιάσει τις παρασκηνιακές σχέσεις της διεύθυνσης του σχολείου με τον καθηγητή, και υποπτεύεται ότι το θύμα ήταν μπλεγμένο με κάποια παράνομη δραστηριότητα. Ο Νικόλας αποκτάει στην αίθουσα τους πρώτους θαυμαστές αλλά και εχθρούς. Το πιο επικίνδυνο μυστικό, όμως, θα αποκαλυφθεί από τον αδελφικό του φίλο, τον Κάσδαγλη. Τι προσπαθούσε να του πει, όταν τον παρακαλούσε να δουλέψουν κι οι δύο στο Αλεξανδρινό Κολλέγιο;
Επεισόδιο 4ο
Η Αστυνομία διερευνά την πιθανότητα ο διευθυντής του κολλεγίου να ήθελε νεκρό τον γυμναστή. Η μαθήτρια που φημολογείται ότι είχε ερωτικές σχέσεις με το θύμα, παραδέχεται στην Αστυνομία ότι το διέδωσε η ίδια, χωρίς να είναι η αλήθεια. Η Αμάντα παραδέχεται όμως στον πατέρα της ότι το έκανε για άλλους λόγους, κάνοντας τον Ίκαρο να ανησυχεί για την κόρη του. Ποιος είναι ο ρόλος του υπεύθυνου ασφαλείας του ιδιωτικού σχολείου; Γιατί επιμένει ότι ο γυμναστής ήταν ένας επικίνδυνος εκβιαστής, και πώς θα συνδέσει ο Ίσσαρης την παρουσία ναρκωτικών ουσιών στον οργανισμό του θύματος με τις σαδιστικές λεπτομέρειες της εκτέλεσής του; Ο Νικόλας συγκρούεται με τον Κάσδαγλη για τα μυστικά που είχε τόσο καιρό και αρνιόταν να του αποκαλύψει. Συγχρόνως η σχέση του με την Πέρσα, καθηγήτρια μαθηματικών, γίνεται ολοένα και πιο αμήχανη, μια και η ίδια θεωρεί την παρουσία του στο σχολείο μια κακή επιλογή του Σταματάκη. Ποια είναι πραγματικά η Μαργαρίτα, η μαθήτρια που ξέρει να χακάρει οποιοδήποτε σύστημα ασφαλείας; Ποιον υποπτεύεται ότι έστειλε το βίντεο το βράδυ του φόνου; Ο Λημνιός εμφανίζεται από το παρελθόν και ζητάει από τον Ίσσαρη μια προσωρινή εκεχειρία. Ο όρος είναι να σταματήσουν με την Άννα να προσπαθούν να τον στριμώξουν. Ποιον σύμμαχο θα βρει τελικά ο Λημνιός; Η Δέσποινα προσπαθεί να δικαιολογηθεί στον Νικόλα για το μυστικό της με τον Κάσδαγλη. Ποιος μαθητής προσπαθεί να ανοίξει τα μάτια στον διευθυντή για τον Σταύρο και τον Γιώργο; Τι υποπτεύεται ότι έχουν κάνει; Και κυρίως, για ποιο λόγο η μαθήτρια που διέδωσε ότι είχε σχέσεις με τον γυμναστή, έλεγε τόσο καιρό ψέματα;