Μια σχολική τροχονόμος, μια αξιωματικός της ΕΛΑΣ, μια δασκάλα εικαστικών και μια εκπαιδευτικός πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης αποφάσισαν να ενώσουν τις δυνάμεις τους και να γράψουν μαζί το ιδιαίτερο αυτό παραμύθι.
Το βιβλίο «Σχολικοί Τροχονόμοι. Στο σχολείο με ασφάλεια» κυκλοφορεί από τις εκδόσεις Υδροπλάνο και καταπιάνεται με το θέμα των μαθητών στον δρόμο και την συμβολή των σχολικών τροχονόμων και της αστυνομίας σε αυτό το σημαντικό έργο.
Στο τέλος της ιστορίας υπάρχουν διαδραστικά παιχνίδια. Το βιβλίο απευθύνεται σε παιδιά από 5 ετών και πάνω.
Την εικονογράφηση έχει κάνει η Ιωάννα Αθανασοπούλου και τις προτάσεις δραστηριοτήτων η Παναγιώτα Γκουτζουρέλα.
Ας γνωρίσουμε πόσο σημαντική είναι η δουλειά των σχολικών τροχονόμων!
Αποκτήστε το εδώ
Η Νεκταρία Βαρσαμή-Πουλτσίδη είναι έγγαμη και μητέρα ενός παιδιού. Κατοικεί στη Λάρισα. Τα τελευταία χρόνια εργάζεται ως σχολικός τροχονόμος και υπάλληλος γραφείου, ενώ συνεργάζεται με εκδοτικούς οίκους στον τομέα των δημοσίων σχέσεων και της προωθήσης βιβλίων. Επιπλέον, αρθρογραφεί σε εφημερίδες. Ασχολείται με τη γραφή, είναι μέλος της ΕΛΟΣΥΛ (Ένωση Λογοτεχνών Λάρισας) και της Ένωσης Συγγραφέων Ν. Πιερίας. Έχει λάβει μέρος με διακρίσεις σε λογοτεχνικούς διαγωνισμούς. Έργα της περιλαμβάνονται σε συλλογές διηγημάτων. Επίσης δραστηριοποιείται στον χώρο του βιβλίου και των Τεχνών, μέσω του διαδικτυακού ηλεκτρονικού περιοδικού τεχνών «Θεματοφύλακες Λόγω Τεχνών».
H Γιώτα Καλαμαρά γεννήθηκε στην Ηλεία το 1978 όπου και διαμένει με τον σύζυγο και τα δίδυμα αγόρια τους. Εργάζεται στο Ελληνικό Δημόσιο και συγκεκριμένα είναι αξιωματικός της Ελληνικής Αστυνομίας. Αγαπάει τα ζώα, τα ταξίδια, τα βιβλία και τη δημιουργική απασχόληση με χειροτεχνίες. Από τις εκδόσεις Γράφημα, κυκλοφορεί η νουβέλα της με τίτλο «Τα βλέπω» ενώ διηγήματά της έχουν διακριθεί σε διαγωνισμούς και περιλαμβάνονται σε ανθολογίες των εκδόσεων «Γράφημα, i write, Συμπαντικές διαδρομές».
Το σχολικό έτος 2020-2021 έγραψε δυο (2) παραμύθια για τους μαθητές του 2ου Νηπιαγωγείου Ανδραβίδας, ένα εκ των οποίων έχει δημοσιευτεί στο επίσημο blog του σχολείου.