«Γυμνοί» από φανάρια θα είναι οι νέοι οδικοί άξονες της Αθήνας, διαδραματίζοντας καθοριστικό ρόλο στη μείωση των χρόνων μετακινήσεων και τη διευκόλυνση των οδηγών.
Σε ένα τεράστιο εργοτάξιο μετατρέπεται η Αθήνα, με φόντο την αποσυμφόρηση των βασικών οδικών αρτηριών της και τη μείωση του χρόνου των μετακινήσεων.
Σημαίνοντα ρόλο στην εξομάλυνση του κυκλοφοριακού στην πρωτεύουσα αναμένεται να διαδραματίσουν κάποιοι νέοι οδικοί άξονες, στους οποίους δεν θα υπάρχουν φωτεινοί σηματοδότες, άρα και πολύωρες καθυστερήσεις.
Σήραγγα Ηλιουπόλεως
«Γυμνή» από φανάρια θα είναι και η Σήραγγα Ηλιουπόλεως, ένα έργο που εντάσσεται στις επεκτάσεις της Αττικής Οδού και συγκεκριμένα την επέκταση της Δυτικής Περιφερειακής Υμηττού προς το Ελληνικό.
Το κόστος του ανέρχεται σε 400 εκατ. ευρώ και την εκπόνηση των μελετών έχει αναλάβει η Lamda Development, όπως ανέφερε εχθές, ο Διευθύνων Σύμβουλος, Οδυσσέας Αθανασίου, προς επιβεβαίωση των εξαγγελιών του Υπουργού Υποδομών και Μεταφορών, Κώστα Καραμανλή. Στόχος είναι οι μελέτες να ολοκληρωθούν εντός του 2023 και η σήραγγα να είναι έτοιμη έως και τις αρχές του 2027, λίγους μήνες, δηλαδή, μετά την ολοκλήρωση του Ελληνικού (2026).
Διαβάστε τη συνέχεια ΕΔΩ