Πώς η λέξη «μεράκι» έγινε brand name, hashtag και διεθνής τάση -Τι λέει ο Μπαμπινιώτης…

Πώς η λέξη «μεράκι» έγινε brand name, hashtag και διεθνής τάση -Τι λέει ο Μπαμπινιώτης…

Ένα μικρό κύμα σύγχρονης ελληνικής… φιλοσοφίας και κουλτούρας σαρώνει το εξωτερικό: από το Instagram μέχρι τα brands, η λέξη «μεράκι» έγινε τάση και μυστικό δημιουργικότητας που οδηγεί στην ευτυχία. 

Η ελληνική ερμηνεία της λέξης «μεράκι» έχει γίνει πολύ δημοφιλής τα τελευταία χρόνια στο διαδίκτυο, τα social media και την έξυπνη επιχειρηματικότητα που αναζητά πια εκτός από το packaging και μια φιλοσοφία πίσω από το brand name της. Το «Meraki» έχει γίνει viral στο εξωτερικό, χτίζοντας μια νέα φιλοσοφία, με ελληνικές ρίζες και οπτική, σύμφωνα με την οποία πρέπει να βάζεις πάθος, δημιουργικότητα και ψυχή σε ό,τι κι αν κάνεις για να γίνεις ευτυχισμένος. Να δίνεις, δηλαδή, τον εαυτό σου σε κάθε δραστηριότητα με την οποία καταπιάνεσαι, να είσαι ενσυνείδητος, να τα κάνεις όλα με ενσυναίσθηση, λαχτάρα και δημιουργική τρέλα. 

Meraki: Το Hygge της Ελλάδας;

Οι άνθρωποι των μεγαλουπόλεων από τη Νέα Υόρκη μέχρι την Κοπεγχάγη, κι από το Τόκιο μέχρι το Όσλο, έχουν την ανάγκη να αναζητούν μικρές διεξόδους από την ταχύτητα και τις απαιτήσεις της σύγχρονης ζωής, σε δημιουργικές δραστηριότητες, σε εμπειρίες, σε «καταστάσεις» που τους βγάζουν από τα συνηθισμένα. Σαν μια στρόφιγγα αποσυμπίεσης που τους βοηθά να βρίσκουν τη γαλήνη, να νικούν το στρες και να νιώθουν καλύτερα με τον εαυτό τους, δημιουργώντας μικρούς θύλακες ευτυχίας, ευεξίας και ηρεμίας που τους χαρίζουν ενέργεια. Κάθε τόσο, μια νέα λέξη, μια νέα έννοια από τον παραδοσιακό γλωσσικό πλούτο μιας χώρας, κάνει την εμφάνισή της στο lifestyle, δημιουργώντας ένα ολόκληρο «κύμα», μια νέα φιλοσοφία που βρίσκει εφαρμογή στην καθημερινότητα, γεννώντας μια ολόκληρη νέα κουλτούρα αυτοβοήθειας που γίνεται μόδα.

Διαβάστε τη συνέχεια ΕΔΩ 



Εγγραφή στο Newsletter μας

Please enable the javascript to submit this form

© 2004 - 2024 All Rights Reserved. | Φιλοξενία & Κατασκευή HostPlus LTD

hostplus 35