Κουβέντα στην «αυλή» με την ηθοποιό Μυριόκαλη Κόγιου από την παράσταση «Ταρτούφος: Ή πίστευε και μη (,) ερεύνα»
Τι ήταν αυτό που σας ώθησε ν’ ασχοληθείτε με την υποκριτική;
Δεν ξέρω αν ήταν κάτι συγκεκριμένο που λειτούργησε σαν ώθηση για να ασχοληθώ με την υποκριτική ή απλά ήταν μια έλξη που ένιωθα από πάντα. Μάλλον αυτό μια έλξη που ένιωσα και απλά δήλωσα.
Τι σας έκανε να συμμετέχετε σε αυτή την παράσταση & ποιος είναι ο ρόλος σας σε αυτή;
Δεν είναι η πρώτη φορά που συμμετέχω σε δουλειά της «Νοκ άουτ» και εύχομαι ούτε και η τελευταία. Στην συγκεκριμένη συνεργασία μάλιστα και μετά από ένα χρόνο με τα θέατρα κλειστά, νομίζω πως δεν άφησα καν τον Θοδωρή Τούμπανο να ολοκληρώσει την πρόταση του στο τηλέφωνο για λεπτομέρειες σχετικά με αυτό που είχε σκεφτεί να ανεβάσει, του είχα ήδη απαντήσει ναι. Ο ρόλος μου στη παράσταση είναι ο ρόλος της Ελβίρας η οποία είναι αυτή που προσπαθεί όσο μπορεί να είναι η φωνής της ηρεμίας, της λογικής και της ισορροπίας σ όλα αυτά τα ευτράπελα που συμβαίνουν.
Ποιο μήνυμα θα «στέλνατε» σ’ έναν υποψήφιο θεατή της παράστασης;
Γιατί καλέ μου να έρθεις να δεις τον Ταρτούφο; Δεν έχεις τίποτα καλύτερο να κάνεις Τεταρτιάτικο στις 22.30; Στο Χυτήριο πρέπει να πας; Δηλαδή θα περάσεις από την Ιερά Οδό 44 και θα δεις φως και θα πεις ας μπω; Και άντε ας πάω να δω τον Γιάννη Ντάσσιο, την Κωνσταντίνα Δαούτη, τον Γιώργο Ήμερη, την Στεφανία Καραγιάννη και τον Ηλία Τσατσαρώνη; Δεν είναι λογικά πράγματα αυτά. Ξανασκέψου το.
Τι πρέπει να περιλαμβάνει κατά τη γνώμη σας, μια καλή παράσταση;
Δουλειά, αγάπη, πάθος, ενέργεια, μεράκι, χημεία, ότι πρέπει να περιλαμβάνει και η ζωή μας. Δεν διαφέρει και πολύ το ένα με το άλλο.
Τι σημαίνει η λέξη «σανίδι» για εσάς;
Η λέξη σανίδι είναι η αρχή, η διαδρομή και το τέλος.
Αν σας όριζαν για λίγα λεπτά της ώρας «πρέσβη» της ελληνικής θεατρικής σκηνής, ποια αρχαία τραγωδία θα προτείνατε στους ξένους και γιατί;
Χωρίς δεύτερη σκέψη την «Μήδεια» του Ευριπίδη. Αφενός γιατί είναι η αγαπημένη μου αρχαία τραγωδία αφετέρου γιατί η Μήδεια ήταν από τους πρώτους ρόλους που δούλεψα στη δραματική σχολή κ ενώ την μισούσα και δεν μπορούσα στην αρχή να την δικαιολογήσω για την πράξη της έπειτα αντιλήφθηκα ότι κάθε πράξη έχει μια αιτία είτε εσωτερική είτε εξωτερική και πως ο έρωτας είναι μια κινητήρια δύναμη η οποία μπορεί να κάνει τον άνθρωπο είτε να εξελιχθεί είτε να τον αποτρελάνει τελείως.
Ποιος είναι ο αγαπημένος σας θεατρικός συγγραφέας;
Δεν είναι αποκλειστικά θεατρικός συγγραφέας. Είναι ο Νίκος Καζαντζάκης.
Ποιο είναι το αγαπημένος σας αντικείμενο, το «γούρι» σας;
Δεν έχω γούρια αντικείμενα, έχω γούρια ανθρώπους.
Ποια είναι η αγαπημένης σας ατάκα;
Ζήσε το τώρα γιατί είναι το μόνο που έχουμε.
Αν σας ζητούσε ένα παιδί μια συμβουλή, τι θα του λέγατε;
Να κάνεις παρέες. Πολλές παρέες και φιλίες.
Ξεκίνησα τις σπουδές μου στην δραματική σχολή «Θέατρο της Μεσογείου» και στη συνεχεία αποφοίτησα από τη Δραματική Σχόλη «Αθηναϊκή Σκηνή» των κ. Κάλβου-Καλαμπόκη. Είμαι απόφοιτη του Πανεπιστημίου Πατρών ΤΕΑΠΗ και φοιτήτρια μεταπτυχιακού στο Πανεπιστήμιο της Λευκωσίας.
ΘΕΑΤΡΟ
«Ομήρου Οδύσσεια»: Παιδική σκηνή του Εθνικού Θεάτρου 2004, επιμέλεια Μαριάννα Τόλη
«Άντον…σ΄ ευχαριστώ Τέννεση»: Θέατρο της Μεσογείου 2010, σκηνοθεσία-συρραφή κειμένων Αλμπέρτο Εσκενάζυ.
«Ο θαυμαστός κόσμος του Λόρκα»: Θέατρο της Μεσογείου 2011, σκηνοθεσία-συρραφή κειμένων Αλμπέρτο Εσκενάζυ.
«Μοντέρνα Βραχιόλια για σένα…αγάπη μου»: Θέατρο Άβατον 2012, σκηνοθεσία-κείμενο Σαββίνα Πετρίδου-Εμμανουήλ Πετράκης.
«Στην αρένα»: Θέατρο Πρόβα 2014, σκηνοθεσία Πολύκαρπος Πολυκάρπου Κείμενο: Θοδωρής Τούμπανος
«O μικρός Πρίγκιπας» του Αντουάν ντε Σαιντ-Εξυπερύ: Περιοδεία στην Ελλάδα, σκηνοθεσία Χρίστος Κόκκινος
«Ο Σωτηράκης»: Ομάδα Νοκ-Αουτ, θέατρο Εργοτάξιον 2017-2018 Σκηνοθεσία: Θοδωρής Τούμπανος Κείμενο: Γιώργος Ζαμάνης
«Σκρουτζ» του Κ.Ντικενς: Θέατρο Εργοτάξιον 2018 Σκηνοθεσία: Θοδωρής Τούμπανος Κείμενο-διασκευή: Αντώνης Καλομοιράκης
«Ο χαμένος του Γ. Ζαμάνη»: Θέατρο Παραμυθίας 2019 Σκηνοθεσία: Θοδωρής Τούμπανος
(Για τον aylogyros news και τον Παύλο Ανδριά)