Δέσποινα Κασιώτη: «Όλοι έχουμε ανάγκη να γελάσουμε και να ξεχάσουμε για λίγο από αυτά που συμβαίνουν γύρω μας»

Δέσποινα Κασιώτη: «Όλοι έχουμε ανάγκη να γελάσουμε και να ξεχάσουμε για λίγο από αυτά που συμβαίνουν γύρω μας»

κασιώτη2

Κουβέντα στην «αυλή»… με την ηθοποιό Δέσποινα Κασιώτη, με αφορμή την συμμετοχή της στη θεατρική παράσταση «Πρόβα Τζενεράλε», στο θέατρο Εμπρός.

Ξεκινώντας την κουβέντα μας, θα ήθελα να πάμε μερικά χρόνια πίσω και να σας ρωτήσω, τι ήταν αυτό που σας ώθησε ν’ ασχοληθείτε με την υποκριτική;

Νομίζω ότι υποκριτική επέλεξε εμένα και όχι εγώ αυτήν. Ένιωθα ότι μόνο αυτό μπορώ να κάνω ή ήμουν τόσο αναποφάσιστη που δεν μπορούσα να διαλέξω ένα επάγγελμα, και έτσι είπα να κάνω ένα που να τα συνδυάζω όλα.

Τι σας έκανε να συμμετέχετε στην παράσταση «Πρόβα Τζενεράλε»& ποιος είναι ο ρόλος σας σε αυτή;

Αρχικά το κείμενο του Θανάση. Έχουμε ξανασυνεργαστεί, μου αρέσει ο τρόπος που γράφει και δουλεύει. Στη συνέχεια γνώρισα και τα υπόλοιπα μέλη της ομάδας, όπου δύσκολα λες όχι σε αυτόν τον συνδυασμό. Όσο για τον ρόλο μου, υποδύομαι την Καίτη. Είναι η σκηνοθέτιδα της παράστασης. Έχει μόλις κόψει το κάπνισμα και είναι συνεχώς μέσα στα νεύρα, δε δέχεται κανένα λάθος ή οποιαδήποτε ερώτηση από τον θίασο. Εξοργίζεται με το παραμικρό.

Κωμωδία! Πόσο εύκολα ή δύσκολα πιστεύετε ότι μπορεί να λειτουργήσει προς όφελος του θεατή, σε μια κοινωνία που έχει «καταδικαστεί» να ακροβατεί ανάμεσα στο ψέμα και την υποκρισία; 

Ακριβώς, επειδή όπως αναφέρατε η κοινωνία ακροβατεί ανάμεσα σε αυτά τα δύο, το θέατρο, και κάθε μορφή τέχνης είναι πάντα μία διέξοδος. Πόσο μάλλον μία καλή κωμωδία, που βασίζετε στην ατάκα και στις καταστάσεις. Όλοι έχουμε ανάγκη να γελάσουμε και να ξεχάσουμε για λίγο από αυτά που συμβαίνουν γύρω μας.  

Ταυτίζεται η φιλοσοφία της παράστασης με το σήμερα;

Ταυτίζεται κυρίως με τους ηθοποιούς, που θέλουν να παίξουν ή να ανεβάζουν μία παράσταση, και συναντούν συνεχώς εμπόδια.

Θα μπορούσε αυτή η παράσταση να ήταν μια έκφραση της καθημερινότητάς μας;

Είναι πολύ σκληρή η καθημερινότητα που αντιμετωπίζουμε, η παράστασή μας έχει ως στόχο να μας κάνει να φύγουμε απ’ όλα αυτά, έστω και για λίγο. Έτσι δεν εκφράζει απόλυτα την καθημερινότητά μας, αλλά κάποιες καταστάσεις και γεγονότα κυρίως γύρω από το θέατρο όπως ανέφερα και προηγουμένως.

 

προβα τζενεραλε ολοι μαζι

 

Ποιο μήνυμα – κάλεσμα, θα «στέλνατε» σ’ έναν υποψήφιο θεατή ώστε να δει την παράσταση;

Αν θέλετε να αδειάσετε το μυαλό σας από τα προβλήματα και να γελάσετε, εμπιστευτείτε μας!

Πιστεύετε πως στη ζωή, όλα είναι μια πρόβα τζενεράλε;

Ελπίζω όχι, γιατί μπορεί στη τζενεράλε να είμαστε έτοιμοι όμως πάντα στην πρεμιέρα τα δίνουμε όλα.

Θα σας δούμε και κάπου αλλού φέτος; Ποια είναι τα «άμεσα» σχέδιά σας;

Θα συμμετέχω στην παράσταση «Όλιβερ Τουίστ» σε διασκευή και σκηνοθεσία Γιούλης Ηλιοπούλου, που θα ανέβει 20 Νοεμβρίου και θα παίζεται κάθε Κυριακή στο θέατρο Πειραιώς 131. Παράλληλα κάνουμε γυρίσματα για το «moutrakia kids tv», είναι ένα κανάλι στο Youtube, και κάθε εβδομάδα ανεβαίνουν εκπομπές για παιδιά, επίσης σε σκηνοθεσία Γιούλης Ηλιοπούλου.

Ποια είναι η αγαπημένης σας ατάκα;

«Όλα θα πάνε καλά»

 

κασιώτη1

Η Δέσποινα Κασιώτη γεννήθηκε στη Ρόδο όπου και μεγάλωσε. Είναι απόφοιτη  του τμήματος “Οινολογίας και Τεχνολογίας ποτών” ενώ φοίτησε στην  Ανώτερη Σχολή Δραματικής Τέχνης “Πειραϊκός Σύνδεσμος”. Έκανε το ντεμπούτο της στην παιδική σκηνή του θεάτρου “ΘΥΜΕΛΗ”, της Έλλης Βοζικιάδου, με την παράσταση “Ο ευτυχισμένος πρίγκηπας” του Όσκαρ Ουάιλντ, καθώς και στη θεατρική παράσταση “Γυναικείες μορφές στο αρχαίο δράμα”, σε σκηνοθεσία Έλλης Βοζικιάδου. Ακόμα έλαβε μέρος στο 1o (4η θέση)  και 2οScratchFestival στον Τεχνοχώρο “CARTEL”, με την θεατρική ομάδα “ΜΑΣΚΕΣ”. Επίσης ήταν βοηθός σκηνοθέτη στην θεατρική παράσταση “Επί Δύο”, σε σκηνοθεσία Πάνου Σκουρολιάκου, στη «Φθινοπωρινή Ιστορία» του Αλεξέι Αρμπούζοφ σε σκηνοθεσία Β. Σεραϊδάρη (2011) και στον «Κούκο» του Poka-Yio (2015-2016).

Επίσης  συμμετείχε στις θεατρικές παραστάσεις  Το κοριτσάκι με τα σπίρτα(2014 - 2016), Συναυλία των ζώων (2015 - 2016),Το ασχημόπαπο (2016-2017)  σε σκηνοθεσία Ε. Βοζικιάδου, καθώς και στις παραστάσεις «Η Σταχτοπούτα (2016)», «Η Χιονάτη (2016)», «Η Κοκκινοσκουφίτσα (2016, 2018-2019)» «Ο Πινόκιο (2016)», «Παραμύθι χωρίς όνομα (2016-2019)»,«Πήτερ Παν(2017-2022)», «Τα Χριστούγεννα του Σκρουτζ (2016-2022)», «Ραπουνζέλ, τα μαλλιά της κουβάρια (2018-2019)», «Όλιβερ Τουίστ» (2019-2020/2022),  σε σκηνοθεσία Γ. Ηλιοπούλου, «Στη σκιά του φεγγαριού» σε σκηνοθεσία Μ. Αργυρού. «Μικρές Κυρίες» (2020) σε σκηνοθεσία Μ. Τιγκιρίδη.  «Money εξ’ ουρανού» (2019) και «Πρόβα Τζενεράλε» (2022) σε κείμενο και σκηνοθεσία Θ. Λιούνη.

Επιπλέον έχει διδαχθεί παραδοσιακούς χορούς, κλασσικό Μπαλέτο, φλαμένγκο, σύγχρονο, Λάτιν, Hip – Hop, streetdance, μαζορέτες, BreakDance, capoeira. Έχει συμμετάσχει σε τέσσερεις παραστάσεις μπαλέτου: “Καρυοθραύστης”, “Κοπέλια”, “Ωραία κοιμωμένη” και “Σταχτοπούτα”, αλλά και σε έξι Διεθνείς διαγωνισμούς χορού κατακτώντας τρεις 2ες θέσεις, δύο 3ες θέσεις και μία 4η θέση και σε ένα φιλανθρωπικό gala χορού. Έχει πάρει μέρος στα “Τζανιδάκεια” στο Ρέθυμνο και σε μαντολινάτα στο Εθνικό θέατρο Ρόδου.

Τέλος έχει παρακολουθήσει σεμινάριο κουκλοθέατρου, σύγχρονου χορού με τους Μ. Ναλμπάντη, Μ. Ανθυμίδου και Ρ. Φόβου, κλασικού χορού από χορευτές των μπαλέτων Μπολσόι και θεατρικής ξιφασκίας και σκηνικής πάλης με τον Χ. Γεωργιάδη.

Για τον aylogyrosnews και τον Παύλο Ανδριά



Εγγραφή στο Newsletter μας

Please enable the javascript to submit this form

© 2004 - 2024 All Rights Reserved. | Φιλοξενία & Κατασκευή HostPlus LTD

hostplus 35